Så jävla arg.!

din snokande lilla skit, du ska ge fan i mig å mitt liv å vad jag gör och med vem!!!
UPPFATTAT!?!?! du ska ge fan i snoka omkring om saker som angår ENDAST MIG och MINA kompisar!
och du är fan inte med i kategorin MINA kompisar! inte längre i vart fall..
ååh, suck blir så jäääääävla less på alla jävla idoter som inte kan låta mig leva mitt liv IFRED!
fyfanfyfanfyfan..! DROP DEAD!!!
Nu tycker alla ni som läser detta att jag tar i som fan och överdriver, men VADFAN vet ni om det?!
INTE ETT JÄVLA SKIT, fördommar, slutsatser och egna åsiker är det ENDA ni har å komma med!!
och eftersom jag inte nämnt några namn så vet ingen jävel ens vem eller VAD jag skriver om!
så kom inte med era uppläxningar, ni vet inte ett skit...

ÅÅH! LÅT MIG FLYTTA FRÅN DENNA OTROLIGT PATETISKA LILLA HÅLA!!!

Kommentarer
Postat av: Ewe

LÅT MEJ FLYTTA MED DEJ! ;P

2007-05-14 @ 01:04:43
Postat av: emme

bara å flytta med!! haha ;D

2007-05-15 @ 16:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0