Same, Same but Diffrent..?

hmm, världen kommer aldrig förändras, människan kommer aldrig sluta vara falsk, men det finns två olika sorters falskhet i världen..!

Den första falskheten det är som om öppet snackar skit och är allmänt taskiga, men dom erkänner att dom e falska å står för det.
Sen har vi den andra falskheten, de är dom som viskar bakom ryggen på sina vänner, dessa människor är otroligt otrygga och står aldrig för vad dom sagt för att de är rädda att folk ska ogilla dem då.

Så vilken av dessa falskheter är den bästa då? Om man är av första falskheten som jag nämnde har man oftast kompisar som tål att man är en bitch, men är man av den andra falskheten så förlorar man sina vänner, en efter en...
Finns det några undantag då? Finns det någon som INTE är falsk? Det tror jag inte, det finns bara olika sorters skådespel, och alla människor har huvudrollen...

Jag blir så less när man dag ut, och dag in, måste lyssna på all jävla skit!
Det var så jävla skönt när jag isolerade mig en hel dag, fast det fick jag ju tillbaka sen... Som en knytnäve i ansiktet.

Jag tycker att man ska göra en stor bomb som man ska släppa i havet så havet kan dränka jorden och allt dåligt som finns på den, sen ska jorden byggas upp igen och denna gång ska människorna som blir vara SMARTA och först och främst tänka på omgivningen, sina medmänniskor och miljön, INTE vara egoister, för det är fan det som människan är nu på 2000-talet, egoister...
Jorden kommer inte vara kvar om några tusen år, solen komemr slockna, ozonlagret går sönder helt och hållet, VAD-SOM-HELST kommer att hända liksom..! Och vi måste ta hand om den på bästa möjliga sätt för att förhindra att detta sker.

Ingen idé å spekulera i detta, det som sker, sker.. Ingen idé å diskutera detta ämne heller, för ingen kommer att ha rätt, man kan bara ha olika åsikter och teorier.
Men nu ska jag sluta tänka så jävla mycket å fara till stallet å rida å gå med Karram, håll tummarna för att han inte träffar mig när han stegrar ;) Pusshej!
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0