Skolkeen..!

usch, jag har fan börjat skolka förjääävla mkt nu för tiden asså..... illailla..!
måste skärpa till mig lite känns det som  ;) svenska betyget har ju redan fått sitt straff, känns som om de e SO:n nästa!
bläääh, satt uppe till 12 igårnatt å skrev klart min Pearl Harbour..! BLÄ BLÄ och dubbel BLÄ!

nae, om man sku gå å göra sig iordning så ja inte får skolk utan bara sen ankomst! ;) HEHE!
känns som om jag kommer få PUFFmöte med soc, lärare, mamma och skolskrynklarn snart ;) haha, å vad ska ja säga då?

"jaa, emelie, nu har du skolkat ordentligt mkt på senaste tiden?"
"joo, jag vet ju det.."
"är det av nån speciell anledning..?"
"aa, jag är en väldigt skoltrött människa som gillar att sova, och sv/eng ger mig inte den hjälp jag behöver så då skiter ja i dom lektionerna!"

haha, vad ska dom säga då liksom?! haha, it så jääävla mkt dom kan göra asså ;)

ajja, nu måste jag iaf kila iväg till skolan, måste ju ringa maggan å höra om sommarjobb i S-vall, FETT NAJS ASSÅ! om jag får det kommer jag tjäna som en gris i sommar! ;D först då efter examen blire isf å fara till s-vall, å sen i juli har jag fått sommarjobb uppi föreningen i fyra eller tre veckor, jag vet inte riktigt, å sen blire å slösa bort alla pengar i grekland å de två sista dagarna på LK! ;) NAAAAAAAJS! ajuste, på skeå gatufest oxå.... å vad jag längtar dit asså.... SKEÅ SUCKS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0