Slut på det roliga nu, FÖRALLTID!

inget mer OC nu, någonsin, repriser, men, repriser blir man ju tillslut less, INTE VILL JAG BLI LESS OC!!!!
OC är ju den bästa serien som någonsin visats på svensk TV!!!!!!!
Bra slut dock, men, MITT OC  NEVER MORE!!!!

jag bara måste köpa alla säsonger..! hahaha, då blir jullovet räddat ;)








Till luleå å shoppa med ninjo å ewääh imårn! ;D wiie vad kul! kommer bli sen buss hem så vi (jag å eve) kan köpa tröjjorna :) yeey ;D;D ne nu ska ja nog gå å sörja, den här dagen har varit skit från början till slut..!

Kommentarer
Postat av: Josefine

OC kom tillbaaaaxs!! Jag har precis skrivit på alla save the OC listor som finns på internet... jag känner mig nästan förtvivlad :'(

2007-05-20 @ 19:42:34
URL: http://hall0nmojs.blogg.se
Postat av: Rebecka

OC var toppen. Den bästa serien som fanns, sen de avsnitt som går nu/har gått nu senaste har fått mig att tappa intresset plus den dåliga sändningstiden!

2007-05-20 @ 19:54:48
URL: http://imaginations.blogg.se
Postat av: emme

håller med som fan att de e kass sändningstid, man glömmer ju nästan bort att det går på tv! men, för en sån bra serie, var det ett otroligt bra slut...

2007-05-20 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0