Vad ska man säga Micke?

Finns inte mycket alls, du gick från Hjälte och Kämpe till Förrädare och ja, jag finner inga ord.
Hur fan kan man gå till Skellefteå? Du ville avsluta med ett Guld, OCH HUR TROR DU SKEÅ SKA KUNNA TA DET?!
Hade varit annorlunda om du gått till ett annat lag, VILKET-SOM-HELST, men du väljer Skeå...
Vänta bara till derbyna, jag tror inte dom kommer vara så vackra om jag ska uttrtycka mig milt..
Och jag ska va på plats, och heja fram Luleå till Guld och Skeå till Allsvenskan, då ångrar du dig nog, du skulle tagit ett annat lag.. FYFAN!

Från Luleåhjärta till Komplett judas idiot, Grattis Renberg, du tog priset!
image37Det var inte såhär det skulle sluta!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

eeeeh? men herregud.. du har inte tänkt på att Luleå satsade alldeles för lite för Renberg, och att han ville stanna här Uppe för sin familj och slippa flytta?

2007-05-15 @ 19:50:53
Postat av: emme

han kunde tagit vilket lag som helst, han valde de SÄMSTA valet av tre.. 1)skridskorna på hyllan 2)frölunda 3)SAIK, om han hade valt något av de två första hade hans tröjja hissats upp i Coop, han hade blivit hedrad som en hjälte, men att han sedan går och säger att han ska avsluta karriären emd ett SM-guld och väljer saik? han är en backstabbing jävla motherfucker, han är den största svikaren, inte bara jag som säger det, läs alla forum, tidningar, WHAT EVER, överallt står det samma sak som jag säger, kolla bara mitt ovanstående inläggs länkar... Han är en svikare, ingenting annat...

2007-05-16 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0