Valborgs! ;D

ye, valborg blev inte så illa som ja trott först!
åt grillat till middag, MUMS! när jag smältit maten cyklade jag iväg till stallet för å borsta på Karram :) söthäst!
kom dock fram till att man inte ska spraya pälsglans på honom, LIVRÄDD? undrar vad hans förra ägare har gjort med honom asså.... ne, ja vill inte tänka på det!
sen for ja hem å duscha å sen kom ninjo! ;D;D;D vi såg på the girl nextdoor å sen gick vi ut en sväng på byn för å få oss lite luft, berättade allt om sundsvall, alla detaljer å allt, men ja missade å berätta om matchen, FAN! haha, vi tar de en annan gång ;) när vi stod där på uppfarten å snacka kom emil å hans kompisar å sa hej sen ringde jag till eveline å den människan har INTE halebop, SÅ NI VET! så de kosta jävla skjortan, å nu kan ja it ringa till nån eller messa förns den 20 maj! BLÄ! MEn iallafall, sen gick vi in ett tag å gjorde ingenting å sen gick vi ut å stod på bron, fan va trötta å kassa vi var då,t.ex mitt fönster är uppe, nej! eller iof det är ju öppet, MEN HELVETE! hahaha ;) de sku ju va tvärtom! eller äntehxfänclabdotcåm! hahahaha ;P ne fisatana vad vi skratta nära att jag höll på å ramla ner från staketet en gång asså ;) haha..!

börjar bli sugen på å åka iväg nu någonstans, länge sen ja va bort, men mamma å billy åker till skeå i helgen, jag ville it följa, ska bara vara hemma å typ sova på soffan å bara dra chillen! äta morötter ;) fan till sommarn kommer de bli mkt resor! komemr inte hinna packa upp innan ja ska packa igen typ! men nu väntar min KALLA säng, glömde fönstret öppet...igen! haha ;D king emme ;D

Pusshej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0