Fettishelg med Beväh ;D

yuuuuuuuuuuuuuuupp ;D
åkte till eveline i fredags med 16.15 bussen, å när ja kom fram började våran slöhelg med att gå ut med alma, sen så typ dataörda vi å lagade mat, en O-special, kyckling med currygegga å pasta, sen så började vi fetta på riktigt, åt en jädrans massa chips å läsk å prylar, såg film, step up, coctail och stick it, jätte bra :) sen satte vi oss vid typ datorn å sega, jag somna på sängen å vaknade kring ett typ, å då satte vi oss å såg på judge judy å sne gick vi å la oss..

på lördagen så vakna vi å gick till ewes pappa å hämtade täckisar å sen gick vi på ICA å köpte, julmust, glögg, skumtomtar, clementiner, godis och kladdkaka, efter det gick vi på bilisten å hyrde en film, hard candy, å sen gick vi hem, å stackars alma höll på å frysa ihjäl så vi fick bära henne ibland ;P
när vi kom hem la vi oss å såg på a new york minute å efter de så såg vi slutet på high school musical 1 och såg high school musical 2 men missade sista halvtimmen för att typ tv matcen i älvsbyn hade gått sönder eller nå sån skit :( sen gick vi å stekte hamburgare å de va typ äckligt gott! ;D e
fter de så hittade vi en bok som typ står en massa skit om horoskop, å jag måste bara säga att det passade in allt som stod typ äckligt mycket! haha!
typ att orden är mitt största vapen, att jag aldrig är tyst och att om jag blir riktigt kär så blir jag fett osäker å försöker dra mig ur det för att jag tydligen är rädd för att binda mig vid en å samma person, at jag älskar att flirta å strula, osv osv, LÄSKIGT! men jag kommer tillslut gifta mig med antingen en vattuman, skytt eller en som är född i vågen, men jag kommer flirta med andra på mitt bröllop å se kommer jag vara otrogen ;) haha, och svartsjuka är inget jag förstår mig på!
sen så såg vi lite på tv fram till typ tio eller nå, å då gick vi ut me alma å se så satte vi oss å såg hard candy, men den va inte så bra som jag ville/trodde den sku va så... vi somna typ! sen så satt ja vi datorn medans ewe somna på sängen, å sen typ kring halv tvålåg vi i sängen, å klockan tvåsov vi då redan ;)
under denna dag åt vi upp halva godiset, i princip alla skumtomtar, nästan all julmust, halva glöggflaskan typ och alla clementiner...

under söndagen så vaknade jag klockan ett typ å då va ewe redan vaken, så medans hon gick ut med alma så bäddade jag å sen när hon diskaplockade jag undan skräp å skit :P
sen satte vi oss å åt upp kladdkakan å skumtomtarna, sen stekte vi hamburgare å drack vatten å julmust, sen satt vi typ å zappa omkring på alla kanaler, å precis när ja sku somna så ringde pappa å sa att han snart va framme så då vare ju bara å stiga upp å ta på sig jackan å fara hem..!



nästa gång ewes mamma drar till G-vare så blir det en  nyttighets helg med massa sallad å frukt å vatten!
gången efter det så blir det en fastahelg (TYP) blir att vi får dricka hur mycke vi vill (nyttigt alltså) och äta hur många clementiner vi vill ;P
hahaha ;D kommer bli fett najs :D

bilder ifrån helgen kommer dyka upp på pix inom en snar framtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0