Jag lever i en drömvärld <3

och där finns bara du och jag och alla rosa moln =)
jag älskar dig gubbs, och jag hoppas att det kommer vara vi för alltid =)
jag minns dagarna då jag gick och fantiserade om hur det skulle vara om det var du och jag,
och verkligheten blev precis som jag hade föreställt mig, perfekt =)
den som sa att perfektion inte finns, den måste känna sig besegrad och tillkännage att den hade fel.
Perfektion finns, hos mig och johan!
och jag lovar dig gubben, jag ska finnas vid din sida föralltid, genom hela din karriär och stötta dig i allt du vill göra här i livet =)
Det är Dig jag skulle ta en kula för, fast helst, allra helst, hoppas jag att vi dör tillsammans, lika lyckliga och kära då som vi är nu! <3

och till helgen ska vi äta ute och se bio med ewe och viktor, kommer bli så himla mysigt! =)

Glöm aldrig att jag kommer älska dig vad som än händer, du är den finaste som finns i hela världen! <3
Jag Älskar Dig Johan <3 igår-idag-föralltid!

våran kärlek är som Guds brinnande buske i bibeln, vi brinner för evigt men gör ingen skada,
du är min luft, min mark, min värld, och vi ska alltid vara tillsammans på ett eller annat sätt =)
image96

Kommentarer
Postat av: ewe

Men mys på er, ni är så himla söta tillsammans!

2007-11-04 @ 22:41:47
Postat av: natta

hihi så gulligt..

2007-11-05 @ 12:41:15
URL: http://nattali.blogg.se
Postat av: emma

eh ska jag ha missat nå viktigt alltså:p

2007-11-05 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0