Naaaaw ;>

åh, jag å ewe hade en an våra sjuka konversationer ikväll..
jag måste bara säga samma sak som ja säger nu till alla,

JAG SKULLE GÖRA VAD SOM HELST!



för en så snygg å go kille som han liksom! ;> MUMS ;D haha ;D
eller vad säger du ewe? och vad säger spåkulan?
hmm, denna spåkula... enligt den så ska jag;

Träffa ******* på en fest,
På samma fest kommer Natta å ***** att vara,
Det är Nattas födelsedagsfest om tre veckor i Älvsbyn,
När alla drar ut på krogen så kommer ******** att stanna med mig,
Jag kommer att vara nykter och han kommer att vara full,
Vi kommer att strula och bli tillsammans,
Vi kommer att få ett långvarigt förhållande,
Natta och *****s förhållande kommer bara vara i två(eller va de tre?) veckor.


Så inte skulle jag klaga om kulan talade sanning...
Men se så sa ju faktiskt kulan att Andreas skulle åka ut ur idol, men han hängde ju bara löst för första gången i hans IDOL tid ;P men men, drömma kan man alltid göra :)

å det läskigaste med denna kula är att jag har ställt samma fråga hundra gånger om fast på olika sätt, å den svarar alltid att de kommer att bli vi... SPOOKY VAFAN?!?! haha ;D

image101

men, som sagt, drömma går ju alltid..! :)

å i onsdags va ju världens snyggaste snygging i Älvsbyn, typiskt att man va i Umeå då.. men! så kan de gå, jag ahde de då mys i umeå iaf med syster emma :) har varit ett helt okey lov! dock är det inte slut än ;P


var grymt skojj i umeå hos syster, tråkigt bara att hon va tvungen att jobba så förbaskat! men, hon hann med att färga å klippa mig, å sen så såg vi lite film å så :) var mycket najs ;D å nu hittar jag ju som fan i umeå oxå! ;D
nä, skojj skojj å träffa systeryster ;D hihi ;D


pussheej <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha,ha, tror du på spåkulan där lr:p ha,ha

2007-11-03 @ 13:13:04
Postat av: natta

haha, spåkulan bara ljuger! :P

2007-11-04 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0