Öppethusdag ;D

image102

dyee öppethus dag med coolklassen ;D hahaha :D tufft va de ;D
lagade typ nå piroger å nå paj ;D va me amanda ;D så de vart fint ;D
glömde dock äggen, IGEN! jag lever upp till mitt namn ;)

ajja, efter öppethusdagen så mötte ja upp med ewe å knalla på stan å köpte "fugleballer" ;) haha å en födelsedagspresent till nattali :) hon blir ju tuff å fyller år =) hela 21år gammal ;D snart pensionär ;D
sen gick vi å mötte upp med pojkarna <3 FAN VAD JAG SAKNAT DIG nästan över en hel vecka se jag fick träffa dig älskling... :( kommer bli underbar kväll med Eveline och Viktor :)  film å kramar, får ju inte smitta dig eftersom jag fortfarande typ är sjuk.. :( nä, men vad TUSA gör jag här vid datorn när du sitter här brevid mig johan? nu ska jag hoppa på dig å krama ihjäl dig! :)

Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Eveline och viktor

Hahaha, mys, kommer ni till oss eller ska vi komma till er? :p

2007-11-10 @ 18:42:15
URL: http://evelineenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0