Så jävla typiskt... :(

först är jag sjuk i typ en vecka, sen är de lov en vecka, sen är jag på skolan en dag och sen går jag och blir sjuk igen...
mamma kan jag inte prata med å ens säga att ja e sjuk, hon tror ite på mig, tror att jag typ hittar på? men orka, som om jag vill vara hemma?! JAG HATAR ATT VARA HEMMA!!!
Så det vart inte att bo hos älsklingen,jag kan ju inte riskera att han ska gå å bli sjuk heller :) å på lördag är de öppethusdag i skolan, får se hur ja mår efter de om de blir nå film ens ..! "/
jävla skruttigt äckligt tråkigt det är här hemma, hade hellre varit hos pappa å gjort ingenting, han fattar då iaf att jag är sjuk, PÅ RIKTIGT..!
har fet jävla feberfrossa, svettas sönder i ena sekunden medans i andra håller jag på å frysa ihjäl under tusen miljoner täcken... sen dunkar huvudet å jag kan fan knappt gå rakt för att allting snurrar när jag står upp, tänkte försöka plugga ikapp lite i skolan men jag orkade med ca 3 tal innan jag höll på å somna av utmattning... sen missar jag att skriva mina omprov idag oxå, lika bra eftersom jag glömt att plugga ;) haha! ;D men, jag missar den roligaste lektionen vi har, SERK, haha! ;D de e ju svinkul å servera tycker jag ;D men iaf, kom på att jag har ett prov ogjort där för att ja va sjuk, så nu har ja plötsligt 6 omprov!!! fyyyfaaaaaan jag kommer att gå sönder snart..!

om jag abra fick flytta till luleå så ja kunde sova ut så ja orkade plugga efter skolan så skulle ju allt bli bra, inga omprov eller nå, men NEJ! först ska hon se till att jag klarar skolan, även om de innebär att jag ska gå sönder... JAG ÄR INTE SOM MINA SYSTRAR Å JAG GER FAN I OM DOM KLARADE Å PENDLA I TRE ÅR..!!! jag är itne dom, och jag orkar inte pendla.. om jag inte får flytta till sommaren ska jag seriöst fundera på att förstöra mitt liv å byta till älvsbyn... suck, vill verkligen inte, haha! jag kanske ramlar för grupptrycket då å tar livet av mig som verkar vara så förbaat populärt här ;) haha! :D kommer fan aldrig glömma jens kommentar i hissen;
Haha, eggy, fan va de dör folk i älvsbyn!
haha, ja de gör ju de :P så jävla tragiskt, men man kan fan inte låta bli å skratta åt det, seriöst, en snubbe som inte vill leva försöker hänga sig men misslyckas å överlever, medans en snubbe som vill leva dör i nå så töntigt som halsfluss?!?! haha! helt jävla stört är vad det är!! haha ;D

men iaf, mamma ba i morse; du kan ju försöka plugga lite så du itne hamnar efter så mycket du är ju sjuk varje vecka så du måste ju missa massor..!
sen innan hon åkte till jobbet; försök nu vila idag, ingen tv eller dator, jag slutar klockan sex ;P
okej, vad är jobbigare för hjärnan? att plugga matte eller se tv? att plugga LMK eller typ läsa forum å lyssna på musik på datorn? EH! SNACKA OM KNAS!!

måste bara avsluta med att skriva att det finns tre män i mitt liv som jag aldrig kommer sluta älska, Crimson, Johan och Pappa, för min pappa är så jävla bra! ;D han går fan å snacka med om ALLT, finns nog nästan inget jag inte skulle kunna prata emd honom om, och det är så grymt roligt att mamma inte vill att jag ska prata med honom om billy, fattar hon itne att när hon säger så så går jag ju antaglige å berättar ÄNNU MER om vad han gjort å sagt till pappa då? haha! ;D KASS ALLTSÅ!

men nej, nu fick jag en hostattack å huvudet sprängdes, ska stappla iväg till min säng å sova en stund nu, sen blir det One Tree Hill åsså ska ja väl ringa till Johan sen om jag orkar :) Älskar dig Johan <3

Kommentarer
Postat av: Emma

krya på dej! =)

2007-11-07 @ 13:23:10
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Ewe

Du blir ju sjuk för att du inte får sova.. Krya på dej vännen så att vi kan mysa i luleå hos pojkarna i helgen!

2007-11-08 @ 01:07:38
URL: http://evelineenmark.blogg.se
Postat av: emme

ewe: jadu de tanken har faktiskt slagit mig med, men inte min mamma...
emma: tack =)

2007-11-08 @ 10:33:41
URL: http://superemme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0