schtaaaaaaan me beväh ;>

schtaan i luleå med beväh idag ;D
körde på bussresa till luleå, å sen gick vi ti coopen å kolla lite träning :) de va nice :)
såg ut som att pojkarna börjar bli lite sugna, vart några hårda tacklingar på varandra när dom spelade ;) hahaha :D
åsså obsut, han är ju då clownen ;) typ savva står å lutar sig mot glaset, åsså typ slår obie klubban mot plexit å typ savva hoppar tre hundra meter upp i luften åsså hör man, HAHA ;) LOL :D

å matte modig, vilket humör ;) haha ;D typ släpper in sin miljonte puck för träningen, kastar klubban åt helvete å sparkar iväg målburen ;) ahha ;D de e nice de mannen ;D hahaha! LOL ;D

nej, finfint lag ;D å alla spelare på isen utom pekka och bartie  "/  DAMN!


knasigt att medans en spelare (skrbek i detta fall) bara behöver typ 10 skär för å ta sig från den ena FM till den andra FM, så tar det typ 10 skär för mig att ta sig ifrån FM till första Blå ;) hahahahahaha, LOL! ;D


efter träningen så gick vi till skolan å hämtade mitt kollegeblock som jag ska plugga lite SERK i, jävla prov på onsdag "/

efter det så gick ja å ewe å mötte upp pojksen å typ chilla hos dom ett tag :) sen när vi sku gå till busse (som vi höll på å missa typ! haha, lol) så träffa vi två snyggisar ;) hehehhe :D


såg även en annan snygging på stan, fast ingen är ju som min johan :) hihi! :D

pussheej <3 älskar dig jojjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0