trööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööött!!!

blä, trött som ett svin nu alltså! ska gå å sova dir efter detta inlägg!
måste bara uppdatera lite i livet =)
LULEÅ VANN ÄNTLIGEN MOT DJURGÅRDEN IGÅR!!!
5-2! sååååååååååå underbart skönt!
Nu har björnarna vaknat ur sitt ide, nu får vi bara hoppas att dom inte vaknade för att vända sig om å somna om!
på matchen på lördag blir de å köpa en ny Luleåfans Tröja =) skitsnygga! :D å skitsköna! KÖP EN VETTJA Å SPOSRA SAMTIDIGT LULEÅFANS!! ;D
längtar tills 100% luleåhjärta mössorna kommer :) Börjar bli kyligt om öronen nu! hehe ;D vägrar ha på mig en annan mössa tills jag köpt min Lulehjärta!
så nu får fan jimmy å hans lulehjärta gäng ta å fixa fram en mössa!!!
haha :D

stallet imårn å pyssla med lilla pellepluttiskrutt ;D
ska rida han på söndag, spännande! alltid lika kul å prova nya hästar :)
men picco ska jag inta glömma bort =) för jag vägrar emmas cavaletti- och hopplektioner med pelle, så då vill ja gärna ha lilla picco :) mys mys ;D

nä, nu är jag typ två sekunder ifrån djup sömn...
å man måste ju se halvt levande ut på bussen eftersom värsta snyggingen åker med :)
hehehhee, fan att han missa skolkortet bara, hade varit skojj å visa typ natta å ewe vad jag får titta på varje morgon :)


och natta, vi måste bestämma ett datum snart så vi kan boka orkester, prälle å skicka inbjudningskort :)
och ewe visst ställer du upp som BM?? :):)
hahaha :D

ca 30 dagar kvar till Crimson :)
eller som ja sa i skolan, jag kommer aldrig säga till nån "jag älskar dig" utan jag kommer säga "jag crimson dig", eftersom kärlek för mig är lika med Crimson Catalyst,
du måste leva för evigt..... Jag crimson dig, crimson <3

Nu vart jag övertrött känner jag... Godnatt! =)

image105image19

Kommentarer
Postat av: natta

Haha, jajjemänN! Datum måste fixas snarast! Å ewe har inget val ;P Hon SKA vara BM!!

2007-11-29 @ 11:21:30
URL: http://nattali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0