Älvsbyn - norrbottens pärla!

när jag gick hem idag så lyfte jag faktiskt blicken ifrån asfalten och tittade mig omkring, hösten i älvsbyn, den är så grymt fin.
och om man bara bytte ut vissa människor som bor här så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att bo kvar här några år till, för att sen utforska världen och sedan avsluta mina dagar här igen..!
det är så grymt jävla vackert. speciellt den lilla (ån? älven? bäcken? vafan är de egenlitgen?) som rinner här bakom bommarna, med alla gula löv och björkar...
synd att man inte hade en kamera med sig, vissa ögonblick i livet vill man verkligen förverkliga föralltid! men men...
hösten i Älvsbyn, den borde alla människor få uppleva minst en gång i livet..!
image91

Kommentarer
Postat av: natta!

haha byta ut några människor :O typ mer än hälften iaf! ;)

2007-10-10 @ 21:14:47
URL: http://nattali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0