har man tråkigt så har man faktiskt de! ;>

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen"
en stund och sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna!

1. jag heter: Bonden
2. jag gillar: Emma Larsson
3. jag hatar: Hanna ;>
4. jag är kåt i: Johan Harju
5. jag är verkligen superkär i: Kristoffer Lagerskog 
6. snyggast i världen: Frida ifrån Luleå
7. fulast i världen: Moster Vivvi
8. äckligast i världen: Billy B
9. muppigast i världen: Pinilli ;>
10. tråkigast i världen: Seb
11. jag ska satsa på: Jimpa ;>
12. bästis: Nattali ;D
13. jag vill ha sex med: Anders W
14. hatar jag mest: Antex ;>
15. jag har en hemlighet med: Ejicka <3
16. jag skäms över: Eveline ;>


haha, ja se där så lite man vet om sig själv ;)

Kommentarer
Postat av: bevväh

haha du emme jag tror fan att du suttit och valt dina svar! :d heheh ;D och skämms du över mej? :P varför det? men jag måste sno den av dej! :)

2007-10-07 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0