ICA kassörskan emmepemme ;>

dyee* ja gick ut å gick ikväll, tänkte gå för å rensa tankarna, men istället så gick ja till ICA, mammsi jobbade så ja sku gå å störa lite tänkte jag (: istället slutade det med att jag satt i kassan å lekte med rullbandet, tömde kassan och fifflade med en massa mojänger å prylar ;> jävla skojj va de då! ;D fick gratis muffins å godis hittade jag oxå på lagret, mumma fillibabba ;> hahaha! :D åsen fick ja ett rosa bandet band av min kära mottimamma oxå ;D hehe ;D

så ja har typ varit grymt duktig idag!! gick till bussen två gånger idag, eller, ena  gången sprang jag typ för att ja sku hinna, fäör när ja satte mig i busskuren så trodde ja att ja glömt börsen hemma, men sen när ja gått till uppfarten å typ nästan va påbron så hittade ja börsen, å då va klockan 27över å bussen gör 33, ibland tidigare, ibland senare ;P sen iaf, så åkte jag hela vägen till busstation å gick genom hela stan till skolan, å sen gick ja å ellifjärt på stan å sen så va vi tvugna å springa till bussen för å hinna ;P

sen hoppade vi av vid ICA åsså köpte jag pengar till telliofonen, å sen gick vi hem..

sen nu ikväll så firrade jag musik till min lilla mp3 å gick ut å gick, gick typ omkring stigarna å upp för storgatan, den vägen, åsså lekte jag då på ICA å sen så gick jag hem med mamma å Han...

ajja, akta hurt jag är idag! ;D blir säkert att gå ut mer sen ikväll eller nå ;P går väl åt andra hållet då, typ mot stallet å prylar tror jag!! ;D men fan va mys de e å gå omkring med bara musiken som sällskap (:




i keep the letters in a shoebox, hiding under my bed. all i can thinking of is you, and you only. 

hur kunde jag vara så dum? det ska vara du och jag, bara jag som är en idiot å tjorvar till ALLTING...

förlåt

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0