It feels lika sunshine afterall..!

hmm, elelr så inte.. jag har verkligen fastnat i slentian, igen..
men till helgen blir det nog skoj, blir å sova i luleå hos maria harjuniemi på fredag,
åsså kommer nog ellibelli å sover här på lördag ;P
jag skulle väl egentligen vilja skriva vad som händer i min skalle just nu.
men, de kan jag ej... för, det är som att jag hade alla tankar å känslor instoppade i massa fack, å sen kom en tornado in på hjärnkontoret å sabba min ordning, allting är i en enda röra..!
som ex då.. varför har du blivit så osocial? jag kan ej komma ihåg senaste dagen vi inte hördes av, eller jo, u kan jag det, igår.. varför? jag behöver min dagliga dos av dig! men, jag har väl bara mig själv å skylla, som alltid, med allt!

You take my pain away, nevermind, this is hard times, and i have a broken mind..!

vet inte vad ja ska ta mig till riktigt, skulle egentligen vilja skriva någonting, eller göra någonting, NÅGONTING iallafall, någoting som skulle förändra mäniskors syn på världen, få folk att slå upp ögonen å sluta leva i förnekelse, såg en reklam idag, om alla människor skulle tvätta på lägre värme i hela sverige skulle man spara så mycket energi att det skulle räcka till att hålla alla hushåll i sthlm med el.. tänk om hela världen skulle tvätta på lägre värme? inser ni hur mycket energi DET skulle spara? inser ni hur mycker DET skulle spara på jorden? om vi inte börjar ha hand om våran lilla planet tellus lite bättre så kommer den vara i princip halvt utdöd om några år...
jag vet ite med er, men jag vill då varken att jag eller mina barn, eller deras barn, eller deras barn (osv) ska behöva vara med å uppleva när jorden utplånas helt..! och istället för att lägga tid, energi och pengar på att utforma nya HDTV skit å lägga allt det på att hitta ett sätt att få jorden att leva några årtusenden till? men nej, mäniskan idag ska leva med den lyxigaste lyxen som går att hitta..! fyfan vad det suger..!

fyfan vad ALLT suger..! damn... jag trodde allting hade vänt nu, att allting var bra, men denna gång känns det faktiskt inte som att jag kan prata med nån, det känns inte som att någon skulle ta mig på allvar, ingen skulle förstå... denna gången får jag lösa på mitt eget sätt, och om de barkar på fredag, då börjar allting svartna framför ögonen igen.. och jag orkar FAAN inte med detta e gång till! jag vill vara glad, glada eggy... men ibland är det väldigt svårt... jag vill inte vara bitter å butter.. "/

så mycket som händer hela tiden, men inget av det är bra händelser...
kan inte allt bara vara lätt, ha lätta lösningar, lätta problem.. obefintliga problem?

snälla, snälla, SNÄLLA, fredag, bli en dag att minnas...
Låt inte hoppet överge mig nu, det är det sista jag har kvar...

vill bara krypa ner i en liten grop som är högt upp på ett avlägset berg med en massa kuddar å filtar, å bara krypa ihop där å tänka på livet tills jag dog typ... så jävla soft! tänk om man va typ 20år med fast inkomst, då skulle jag ta ut mina semesterdagar nu å typ ta alla pengar å åka till en öde jävla ö tills pengarna tog slut å sen åka hem..!

bläääääääääääbläääääääääblääääääääääääääääää


sa jag att jag hatar kärleken?
inte?
jag hatar kärleken...
image90

Kommentarer
Postat av: natta

men emme, du vet att du alltid kan prata om allt med mig!

2007-10-10 @ 21:00:34
URL: http://nattali.blogg.se
Postat av: Beväh

och mej med, jag kan försöka att förstå, emme, jag finns här för dej, så som jag vet att du finnns här för mej. Du är en väldigt bra människa kom ihåg det.

2007-10-13 @ 00:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0