Kär = Älskar?

när man älskar en person, då är man ju kär, men om man är kär älskar man då den personen?
å om man inte är kär, vad är man då? en gillare? hmm..
jag i sin tur har alldeles för lätt för å gå å bli kär..!
få se nu, hmm, en gång + en till gång + en gång = tre gånger har jag träffat dig, hur många av dom gångerna har vi ens snacka? hmm, noll gång + noll gång +  hej en gång = 1/4 gång?
helt sjuk, men ändå så typ, hjärnan bara; DUDUDUDUDUDUDUUU!
och sen han andra, vad känner ja för han? om de skulle vara vi så skulle ja ju egentligen ha så jävkla svårt å bestämma mig? eller?
men han nya, helt jävla mumma snygg är han! men ja känner honom ju dock inte, inte än!
men ojojOJ så jaevla foerbannat snigg han ÄR! ;D man blir ju ehlt josan som ellifjärtbelli skulle sagt ;)
what to do, what to DO?!

snygg eller snäll? "/
snäll eller snygg? "/
snygg och snäll? ;D

synd att man inte kan ta båda! hehe...!
åå, är så mkt just nu, hockey, skola, pojkar, läxor, det viktigaste åker i skymundan, har bara ätit middag en gång på 7dagar, sover OTROLIGT dåligt.. vaknar antingen eller av att jag, täcket, alla kuddar eller madrassen ligger på golvet... känns som om de är på tiden att jag får komma bort igen, men vars ska man åka nu då? skellefteå? umeå? sundsvall?`eller bara så enkelt som luleå?
luleå går og bort, nu käner jag alldeles för många där.. inte för att det är dåligt, men ja skulel vilja åka dit jag känner typ max fem personer liksom! men, men.. lov snart..! kommer bli så skönt så! och sen ska ja ju chilla hos lilla bevähline imårn oxå (:

nä, jag måste skärpa mig, måste få detta att funka, inge bra å hoppa över måltider, å ännu dåligare att ljuga för mamma om det... :( men hon skulle ju bara oroa sig om hon fick veta liksom ;S å de vill jag ju ej att hon ska, för de går ju som ingen nöd på mig! ...än...! hehe! ;D sömnen därimot är ju ett större problem..! måste få den å funka typ nu, dirr! ska sova som en get ikväll alltså! ;D hehe :D

hockey imårn, jasi jasi, vad ska man tro? jag har tippat 3-2 till luleå, pappsen tror 2-1 till luleå.. får se vem som har rätt ;) nån av oss hopaps jag då iaf! :D för de får fan i mig inte bli nån vana för domå förlora, de får fan inte bli kval... sist i tabellen, illa illa...! men, JAG TROR PÅ ER LULEÅ! ;D
hemläxa i hotellkunskap, serveringskunskap, data och svenska, sen ska ja även hinna med lite matte hade jag tänkt och sen är de ju teoriprov i stallet på söndag..! sen första onsdagen nästa månad har jag omprov i stekning och redning, kommer garanterat ha omprov i hotellkunskapen oxå, jag hade fan itne pluggat ett skit! fan fna fan.. måste börja plugga mer å sitta här å skriva om mina problem mindre...!


tjingeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0