Ordet "djupsömn" har en helt ny innebörd nu..

sjukamälde mig ifrån matten och idrotten i fredags och åkte hem med boden bussen som går 12.50..
somnade på bussen och vaknade till lite då och då... väl i älvsbyn så gick jag hem med tuunga steg..
kring kvart i tre var jag hemma, drack ett glas mjölk och tänkte att jag lägger mig på sängen tills One Tree Hill börjar, men istället somnade jag och vaknade kring 20.00 när pappsen ringde å undrade om jag ville komma på middag imårn(se idag) självklart ville jag det, och jag fick hjälpa till å laga maten oxå! ;D hihi! ;D
sen somnade jag iaf om, krig halv nio kanske, vaknade halv fem i morse, somnade om kring fem, vaknade halv nio, å sen sov jag lite till och från fram till tolvtiden då jag klev upp, gick å tog en lååång dusch, åt lite müsli å glodde tv till tio i tre då gick ajg till pappa, å kom hem därifrån nu..
kul å träffa syster erika när hon är på bra humör (: vi har faktiskt ganska kul, även fast jag ALLTID är i underläge, gör inget, vi ses så sällan...
image7
pratade lite med mamma oxå, hon ville itne att jag skulle fara till pappa.
och hon är orolig över mina matvanor, kanske gör hon rätt i det?
har ändå faktiskt bara ätit middag en gång denna veckan..
på vardag är de frukost och lunch som gäller, på helgerna är de frukost å middag...
nu när mamma å billy inte är hemma kommer det nog bara bli frukost,
fast egentligen, varför ens orka äta nå alls? tar bara en massa tid...
och än så länge går de ju inte precis nån nöd på mig... "/
nä, men de måste göras diskret, mamma kommer ju bli helt nipprig annars.!
att hon bara orkar bry å engagera sig, hon vill ju ändå ite ha mig hemma...

så jävla oälskad man är av sin mamma, det finns bara inte..
vill bara lämna det här lilla helvetshuset på jorden och flytta...
som pappa sa idag; hade jag bara e större lägenhet så..
ja då hade jag fan flyttat utan att tveka..!

funderar starkt i att skita i övikresan den 27 å dra till Grästorp hela jullovet å arbeta...
skaffa lite muskler, tappa lite fett, rida crimson... helt SJUKT vad jag saknar honom...
mi alskade lilla Crimson Catalyst... nästan så att jag började gråta idag när jag satt å läste igenom mi prao rapport från åttan... jag skulle göra vad som helst för att få stå brevid Crimson i han box nu, eller vara å rida honom i ridhuset, pussa på hans lilla mule och säga hur mkt jag älskar honom.
han skulle inte förstå, men det skulle kännas så jävla mycket bättre, bara släppa ALLTING å dra iväg till öde grästorp..... måste fan snacka med mamma när hon kommer hem, jag måste iväg, och det helst NU!
image19
blir nog en trip till umeå på sportlovet å hälsa på syster emma å bli brunett, så less denna falska jävla blondfärg..
fast iof, den passar ju bra, falsk hårfärg på en falsk person..
mina vänner säger att jag är uderbar å godhjärtad, ni känner abra den falska emmepemme, den som alltid ler, skrattar och busar! hon som bryr sig om alla å vill att alla ska ha de bra..
ni har aldrig träffat mig i mina dåliga stunder, i mina riktigt riktigt JÄVLIGA stunder, ingen har det, det är t ex bara ellifjärtbelli som har sett mig gråta pga någonting känslomässigt, EN GÅNG, ingen annan, och vi har varit kompisar sen trean till å från typ...
och just nu känner jag igen, hur sängen ropar å skriker efter mig, så jävla skönt å bara lägga sig under täcket å glömma ALLTING å bara dö för nån timme...

men, ikväll ska jag vara tjock, ska äta jävla äckliga coco pops å se OC...
jag ska även se till å bli tränings narkoman, ska träna allt jag orkar sen, och efter det sova tills jag vaknar sent sent seeeent imårn bitti...

dom säger att "livet blir vad man gör det till".. men hur ska jag kunna förändra min levnads situation när jag är minderårig och ahr försökt jävlat ALLT för att slita mig loss? jag har gjort allt allt allt som går för å få detta att funka, men det är fan omöjligt, och ingen av mina kompisar kan förstå på riktigt hur det är, dom kan bara gissa å anta, eftersom dom inte är med om samma helvete som jag... jag vågar ingenting längre, förut var jag glada, utåtriktade emme, nu är jag lilla ledsna emme som kryper in i sitt lilla skal så fort nån blir sur, förut var jag ej rädd för konfllikter, om nån blir arg på mig nu blir jag så jävla rädd att förlora den personen... jag kommer inte orka stå ut länge till...

först matvanorna
sen sov-vanorna
nu träningsvanorna
efter det fritidsvanorna


stora ändringar ska ske nu.
image92

men alla mina vänner, släkt och familj, ni ska veta att vad som än händer, så älskar jag er otroligt mycket <3
och ingenting jag kommer göra eller har gjort är erat fel, ni är underbara <3

Kommentarer
Postat av: Eveline

emelie, jag skulle inte ha något emot att träffa den inte så glada emme.. Och ändra inte hela du, inte då den glada du. Du ska bara veta att jag älskar dej, och ändra ingenting för någon annan om du inte vill det. Du klarar det här, snart, snart kanske det är över..

2007-10-14 @ 20:49:45
Postat av: emme

mmh, du har rätt snart kanske de är över, men inte på rätt sätt..

2007-10-14 @ 22:02:47
Postat av: natta

du måste börja ta hand om dig själv, funkar inte annars :( å du vet att du alltid kan prata me mig! älskar dig!

2007-10-20 @ 17:11:27
Postat av: emme

naaw, älskar er båda sötnosar :)

2007-10-20 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0