suck..!

jag förstår inte vad det är med mig, i ea sekunde känner jag mig helt jätte glad, å i andra börjar jag drunkna i tankar.. blir helt, åh suck.. varför? så jävla äcklig, ful, fet, missbildad... de finns fan inte.. ändå om man skulle göra ett ytt försök med tidningen? kanske lyckas om jag är seriös.. verkligen menar det liksom... hela dagen har jag varit så glad, varit i luleå å målat flggor till tifo å så med bevväh å grabbarna.. bilder på pix.. men, suck, såp fort vi kom därifrån känndes de som om hela världens problem hamnade på mina axlar.. jag hatar mig själv så förbannat mkt... å imårn blir de att sova å rida, sen börjar skolan på måndag igen... mmh, sedärsedär.. så jävla tragiskt liv man har.. åsså fattar jag ite varför jag egentligen är kompis med mina kompisar! jag borde göra DOM en tjänst å sluta vara med dom, ingen villv väl egentligen va kompis med en sån som jag.. jävla missfoster.. åh, alla mina kompisar är så snygga å perfekta, täk om man, även om så bara för en dag, fick leva livet som dom... men icket, jag skulle typ va tvungen å lägga mig uder kniven å allt för att jag ens skulle komma halvnära deras perfektion... fyfan... men ändå, ska se om man hittar en tidning sen ikväll.. bara prova, se om de funkar liksom... deprimerande..! varför är jag såhär?! jag är ett jävla cp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0