åh, suck..

hur fan kunde allting bli så fel?
efter en perfekt sportlovsvecka åsså händer dethär..
jag ahr sjunkit till botten av havet många gånger, men nu ahr jag börja gräva i havsbotten så ja ska hamna ännu längre ner.. jag börjar väl närma mig jordens mitt nu snart..

jag orkar verkligen inte med detta! vad ahr jag gjort för fel egentligen?
det enda som finns kvar just nu är tårar, men dom stannar där dom är.
för han är fan inte värd det. han är ju djävulen i egen hög person.

ingen som vet en ledig etta i luleå trakten?

och du "anonym" ska du kommentera kan du väl fan stå för vem du är å dina åsikter?
sluta vara en sån feg mes.

dom enda känslorna jag har just nu är irritation, ilska och hat.
man blir så trött...

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0