Dataa ;p

jiaohao då har man datalektion igen då, och lika mycket kommer man ju få gjort som alltid, naaaaaaaaaaat ;D haha ;D jag gjorde ju faktiskt provet förra veckan så då borde ja få en ledig vecka, haha ;D eller nå ;)
måste verkligen säga att skolan suger kewk, hade nyss engelska, fan va less man blir doris, hon är en jävla retard! haha ;D haha, å alla i min klass håller fan med mig ;p haha ;D nu har man data, å jag kommer fan inte göra ett piss, efter det har vi matte å jag har ont i huvvet å är trött så jag komemr nog inte jobba någonting alls och hamna efter ännu mera, efter det har vi lunch, å jag kommer nog inte vara hungrig så jag har en hel timme å döda innan svenskan. och på svenskan ska jag bara få ut mitt arbete ifrån min dator typ å sen är jag klar där med, sen så ska annabanana prova min jacka som hon förhoppningsvis kommer köpa så jag kan köpa en ny, haha! sen är det en timme kvar å döda sen är det två timmars slöjd å sen ska jag hem. man kan bara ÄLSKA mina torsdagar, right? HAHA! NAAAT!

blä. äckligt less skolan man är, alltså! kommer bli skönt å flytta till hösten, hoppas som fan att jag får en av ettorna som pappa hittade åt mig här i stan, kommer nog bli bra!
precis sex veckor kvar tills årskurs ett är över nu, och precis sex veckor och en dag tills jag åker till grästorp. och 11 veckor kvar tills jag åker till USA! så fläska fett sommaren kommer bli :D TIHOO! :D

nåja, om man skulle avancera och kolla mailen å dryga sönder i den mörka datasalen medans solen skiner och fåglarna kvittrar utanför, haha, eller nå liknande ;P

CIAOOO KISSE!! ;D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet inte, kanske rött eller blått eller nå :D jag vet it, förslag? ;)

2008-04-24 @ 09:52:38
URL: http://pernillja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0