haha ;D

måste bara lägga in en sak här som art skrev i tråden läktarkultur på lulefansforumet, hahahaha!

Journalist på Sportbladet överlever huliganattack!

Den svenske journalisten spelade i en våldsamt huligan-nazist-publikchoks-match i korpen där flera huligan-nazist-ungdomsvärvande farcistanhhängande problemsupportrar tros ha infiltrerat publiken. Hatramsor skanderades i stil med "Köp en ny, köp en ny ,köp en ny" när journalisten ramlade på gruset och gjorde sig jätteilla och den tre man starka huliganklacken gick till attack med bland annat arga miner, busvisslingar och nedsättande komentarer.
Journalisten fick kämpa för sitt liv och hålla för öronen i skräck. Efter flera veckors självald isolering gick det att kontakta journalisten när han deltog på premiärfesten till Colin Nutlys och Helena Bergströms nya provocerande hårdrocksfilm Angel.
Den traumatiserade journalisten sa: Huliganfarcisterna har infiltrerat hela världen! Tidigare älskade jag fotboll för att det gav mig en chans att skriva löngner och tjäna massa pengar men nu vågar jag bara visa mig runt Stureplan. Sådana här saker borde ALDRIG få tilllåtas på fotboll!!

image179

vet inte om jag skrivit detta tidigare men jag funderar skarpt på att börja spela fotboll sen till hösten när jag flyttat till lölleå :) bara jag får fram ett nummer eller mail till någon som tränar F-91 så :) kommer bli kul att prova på något nytt och lägga hästarna lite halvt på hyllan ett tag, känns som att jag kanske inte ska vara något mer i stallet nu förns jag verkligen verkligen börjar sakna hästarna lika mycket som jag saknar scooter och crimson... nåja, så på listan över saker att göra är alltså:
1 sommarjobba i grästorp
2 sommarjobba i USA
3 sätta i löshåret
4 hitta en lägenhet
5 ta upp simmningen igen
6 höra sig för om fotboll
7 kolla in ett kickboxnings pass
kommer bli fett najs att flytta till lölleå nu känns det som :) hela min idrottiska sida har ju som försvunnit, jag slutade ju med alla sporter för att bara koncentrera mig på hästarna, vad jag ångrar mest är ju lätt simmningen, för jag var faktiskt gode duktig! inte som syrran dock... men ändå! jag var ju då inte sämst iallafall!! och tät tvåa är innebandyn, inte mest för att de va världens roligaste sport, utan mest för att det var kul at tillhöra ett lag och ha en bra kondition.!

nåjahåja, ska resa bort lite filmer ifrån datorn nu tror jag :)
ha de bra å ut å lek i det fina vårvädret! nu är sommaren på språng :)
pusselipuss liffers ;D

Kommentarer
Postat av: Pillis

Shit emme vad snygg design du haaaar!!! :D

2008-04-20 @ 11:52:14
Postat av: Ewe

haha ursäkta om jag tar åt mej av äran, men det är jag som fixat den! ;> haha

2008-04-20 @ 17:35:46
URL: http://evelineenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0