helgen med eveline ;D

åkte till eveline i fredags å sov med henne i bredsel till söndag ;D de va fett najs ;D
bara det att ewe är jätte äcklig med sina himla matvanor!
t.ex!
korv och majonäs
löjrom
kaviar och limpa
stuvade makaroner
sen akn hon äta majonäs bara som de är oxå!!
USCH EWE!
å hennes morfar som äter en ostskiva med abra smör på, BLÄ!
konstiga familjen alltså ;)
nåja, annars var helgen fullsmockad med smoothies, filmer, BS* och prat ;P

var skönt att komma ifrån ett tag..

bästa kommentaren var nog; "ååh, tänk om man kunde fått göra en potatis å purjolökssoppa! TJING ATT VARA POTATISEN!" men jag tänker inte säga vem av oss som sa den ;)

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha du får det då att låta så jävla äckligt och som att jag äter det varje dag ;D Haha vilket jag inte gör! :D
Och du, jag vet vem som vill vara potatsen! ;D och då är väll den andra makaronerna till "fläsket" ;D HAHAHA

2008-04-08 @ 17:21:20
URL: http://evelineenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0