internet

jahapp, då har man ÄNTLIGEN fått tillbaka internet, dumaset har köpt trådlöst bredband å inte spärrat det, så nu kan ja sitta hur mycket jag vill, frågan är ju bara hur länge?
fan vad jag hatar han, fula jävel.! HAHA*

vad ska man mer säga, jag har äntligen fått ut ett acceptabelt exemplar av mitt svenska arbete :) men när ja läste igenom det så hittade jag två stavfel, hoppas det itne drar ner betyget bara..!

annars så har sommaren kommit nu! sitter i solen i shorts just nu å gottar mig fett mycke :)
JAG ÄLSKAR SOMMAREN :) men inte om de blir för varmt dock ;) hahaha ;D

nä, nu ska jag gå in å kolla top model ;p :)

å ja just de ja, min underbara saravo är klar för lhc, hoppas han hittar hem sen igen bara!!! saravo i blått? nä, det passar verkligen inte!!! han ska ha luleås röda, gula och vita!!!!

PUSSIKRAMI ;D

KISSE ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0