ojojoj, länge sen ja skrev nå vettigt här nu :P

hmm, fast de kan ju ha å gölra med att jag inte har nå internet när monstret är hemma, och att det faktiskt inte händer så mycket i mitt liv just nu..

men sommaren är på språng nu! soligt och blida varje dag :D
känns bra att sommaren är runt hörnet, för då betyder det att sommarlovet inte är långt borta :)
årets sommarlov kommer bli jobbigt men kul som faaaan :D
först jobba fem veckor i grästorp och sen fyra veckor i usa, efter det är det cirka två veckor kvar av sommalovet och då blir de väl att bara bada bada bada å ha kul med alla polare å fara till umeå då såklart och fixa håret inför skolan :)

annars så ligger jag med fetaste migränen i min säng just nu å lyssnar på musik som bara ewe fattar varför jag lyssnar på.. har ny dator som ni kasnke förstår ;) en jättefin bärbar hp vista :)
fett nöjd med den :)

nästa helg blir det att åka och hälsa på syster erika :)
bara slöa å vara fet som alltid när man e i skellefteå:)

nåja, om jag skulle ta å se nå film eller nå, dom flesta sover ju just nu så de finns ju ti så många sociala inne på msn ;P

puss å ha de :D

image178

Kommentarer
Postat av: .

hur gör man sånna här snygga bloggar?

2008-04-20 @ 02:35:22
Postat av: emme

jag vet inte, det är en kompis till mig som fixar den :)

2008-04-20 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0