TJOHOO ;D

tjolahopptjolahej! :D:D:D:D:D:D:D:D
min underbaraste bästa pappa har fixat så att jag kommer få en liten etta vid vattnet i stan till 90% i höst ;D
FAN SÅ JÄVLA SKÖNT!
mindre skönt är dock att jag var hos skolsköterskan idga och hon sa att jag måste fara å kolla upp mitt blodtryck och mina blodvärden! FAKK! jag hatar sprutor som fan :( jag tål dom jävlars inte!
men men, någonting måste jag ju göra eftersom jag inte kan gå omkring och vara  såhär trött hela tiden... trött, ont i skallen och ont i magen... illailla! :/
nåjahåja ;D min svenska lektion börjar om 10 minuter, fast iof så har jag ju redan skrivit klart rapporten igår så..!
och bara för att jag är i skolan idag så är det ju självklart att vädret ska suga :( nåjanåja.. sånt är livet!

jag har bestämt mig för att bli mera optimistisk! less på å vara pessimist!! hahaa ;D de va väl bra ewe? ;)
nåhåjaha! nu ska jag snoka runt på andra folks bloggar å sen ska jag springa iväg till språklådan med sandra :)

PUSSCIAOO! ha de bra lingonpaj ;D

Kommentarer
Postat av: Ewe

BRA EMME!
haha nu blir jag stolt, man ska inte gå och vara negativ hela tiden!

2008-04-23 @ 16:36:22
URL: http://evelineenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0