valborg

vart en chillarns valborg för mig detta år, åker ju till skellefteå gode tidigt imårn å prylers, så ja ahr varit hos pappa å äti massa gott å sett film, die hard 4.0 :)
lovade natta att ja sku ringa henne, men se när vi lagt på kom ja på att ja inte har någe pengar!!! HAHA!
nåja, vad mer? jo,sandra i min klass ringde typ nyss, kul att hon ringde, men hon ville väl mest att ja sku snacka med han david (natta å ewe vet vilken david jag menar), å han kom ihåg mig, haha, hur ska han kunna glömma? haha! men de va kul, haha, han sa att om han hade vart nykter hade han kommi å hämtat mig, men nu så skulle han ha hunni somna innan dom va här eller nå, haha! töntigt!
fast, hehe, han är ju gode söt ;) men de ska ja ge fan i å säga till sandra, haha! man kan ju typ bara gissa en halv gång vad hon gör då! haha, typ samma sak som jag om rollerna varit ombytta, haha!
hmm, vad mer? jo fick snacka med någon tjej oxå, om carl ahlmgren ewe!! ;););) HAHAHAHA!
å sen snacka ja lite till med sandra, men hon va inte så intresserad av att prata med mig som sagt, utan hon ville att ja sku snacka med han david, haha! sen dog hennes telefon ;P som sagt, varför i hela världen bor man i älvsbyn? ska bli skönt att flytta till hösten alltså! hehe ;D å då är de ju faktiskt bara tre mil istället för 10 ;) hehe..
annars då? hmm.... vet inte, tråkig valborgs iår oxå, eller ja, den första utan att någon blir full å förstör allt de roliga, så de e ju alltid något :) var ju skoj hos pappa oxå såklart, men hade nog hellre suttit på någon fest i luleå å snacka med fulla roliga människor, haha :)
men men, istället ligger ja här hemma, själv, i min ensamhet, å bloggar, jippie....
haha, hörde dock på nyheterna att de va nån skillad snubbe som ramlat över ett staket och ner på isen i norra hamn, åsså va de nån som ringde å anmälde honom död, men som sagt hade han bara däcka å nu sover han ruset av sig i en trevlig fyllecell, haha!
kom på att david kan vara glad över att han itne hämta upp mig, haha, blir mindre snödrivor då, haha! men de va skoj å snacka med honom ;p haha ;D
försovde mig i morse, och nu står mamma och gnäller över det, orka för fan.! råkade försova mig en gång på typ hundra år, och nu blir det värsta grälet om de, å sen börjar hon dra upp en massa gammal skit oxå, och nu blev hon ännu mera sur å gick härifrån, hennes jäkla tjat om kuratorn börjar verkligen gå mig på nerverna!
vill bort, kom å hämta mig härifrån, någon, vemsomhelst!!!
fyfan alltså, snacka omå göra en tråkig kväll ännu tråkigare!
å sen klagar hon på att JAG är negativ, klart somfan man blir negativ när man måste bo här eller??? å hon är fan inte så jävla positiv heller! surar för allting nu för tiden!!

kan ingen full å rolig människa ringa mig å få mig på bättre humör? :)
ett ord: BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha ;>
nånej, nu vart de nästan en alldeles för lång blogg, haha! musik å film resten av kvällen nudå eller?
men nästa valborgs, då jääävlar! hehehehe..... nästan arton då oxå ;) hehehehee....
jag vill ha pengar på min telliofon typ nu dirr! abstinensen gör sig påmind hela hela hela tiden alltså! haha ;D

pusselipuss ;><3

image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0