åååååh!! VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



hittade just den här väskan, och jag vill ha den såååååå himlahimlahimlahimla mycket!
men den kostar 999 spänn... :(
och jag skulle ju spara mina pengar!!! SKIT!
har ju typ 4000 nånting kvar, å sen minus 800, å då har ja ju bara 3000nånting kvar :(
å köper jag väskan då har ja ju typ inga pengar alls!!!!
himla skit, jag vill verkligen ha den! :(
ingen vänlig själ som vill köpa den åt mig? ;) hehehe :D


angående lägenheten så har lisa fortfarande inte hört av sig... konstigt, intervjun borde ju ha varit avklarad nu tycker jag!
nåja, hon hör väl av sig senare :) Hoppas verkligen att hon fick jobbet, både för hennes och min skull ;) JAG VILL FLYTTA NUUUUUU :D:D

nåväl, lasvegas nu, hejsssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0