BLÄÄÄ

andra gången på två veckor som jag försovit mig, så jag jobbade på tvårasten och slutade klockan tre iallafall.
att rulla palt suger fett, speciellt när man rullar 935 paltar och bara är tre personer som rullar, så ja, det suger fett hårt!
annars vare bara de vanliga idag, fylla drickor, skala morötter, skiva tomater och lök... ganska skönt att stå där i rensen och typ titta ut genom fönstret, lyssna på radion och göra de man håller på med i fred, ingen som stör eller gormar, bara jag och mina tankar :) det är mycke bättre än att rulla palt ;)
annars idag så vet jag itne vad som händer, ska nog försöka sova tidigt ikväll så att jag inte försover mig, måste nog tvätta löshåret idag oxå, fan vad jobbigt! haha ;D ska försöka se en film, men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på... funderar på american history x eller freedomwriters, men fan vad jag längtar tills mitt paket ifrån ginza kommer, tråkigt bara att american pie 6 inte fanns inne, och det suger mer än bara lite fett att typ hälften av alla filmer som jag vill ha inte finns! och sen missar man luleås första match som spelas ikväll för att man är en fattig kvinna!

imårn blire att jobba och sova, och på tisdag kommer syrran och lämnar sin hotraijd a la BMW och sen följer jag med henne och pappa till kallax å vinkar av henne på flyget till greklandia! och på fredag blire att jobba och packa för att sen på lördag dra mig till she-left-you och vara kattvakt tills skolan börjar om om två veckor, får se om jag har nå internet eller inte där, w'll see w'll see..!

om ni aldrig hört talas om Paramore så är det stor tid för er att tanka och lyssna! så jävla bra <3
sen undrar jag om det är någon som har en komplett LP spelare till salu för en fin peng?
hittade mammas LP skivor, och vill lyssna på dom typ fett mycket :)

ha de

Kommentarer
Postat av: natta

vi har en lp spelare hemma ;)

2008-08-05 @ 17:33:51
URL: http://nattali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0