fan vad fattig!

haha, beställde "lite" filmer ifrån ginza, tjoff sa det och så hade man tusen spänn mindre på banken! men går det liksom att låta bli att köpa film när dom har 40års jubileum och säljer ut filmer för 40spänn? EH NEJ! och sen var jag ju tvungen att köpa sweeney todd och typ ja, en massa! haha :D blev alla american pie filmerna oxå, systrar i jeans, just my luck, rock n roll high school m fl! ;D men fan ska jag flytta och bo själv måste jag ju ha något att fördriva tiden med! :D haha :D eller nå!
eller ja, om det nu blir att jag flyttar, får se, har ja inte fått nå kontakt med lisa för ens på onsdag så måste jag ju ringa eller åka och hälsa på henne och höra hur det blir egentligen med lägenheten, om jag ska sätta ut en ny annons och packa upp alla flyttlådor eller hur de nu blir!

jag älskar i vilket fall som helst mitt underbara löshår och hårfärg <3 det blev så mega bra :D tack supersyrran :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ginza är faan farligt! haha

2008-08-05 @ 00:37:19
URL: http://louisesodersten.blogg.se/
Postat av: Yeah

yeah snygg tröja, vad är det för märke?

2008-08-13 @ 12:26:50
Postat av: emmee

jag köpte den på PDOL, det är takidas märke! :)

2008-08-15 @ 11:47:29
URL: http://superemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0