film = emme

räknade mina  filmer igår:

  • 7 dvdboxar
  • 55 vhs
  • 4 inspelade vhs
  • 112 dvd
  • 19 inspelade dvd

så blev resultatet! haha ;D tur att man har mycket fritid :p  har inte ens hunnit att se alla mina nya filmer som jag köpt i sommar ;p haha ;D
nåväl, ska ta en dusch, har varit ute och sprungit en LITEN vända idag, var fan bara ute i 15 minuter, annars brukar jag ju va ute i iallafall i en 25-30 minuter...
nåväl, en viss jävla "kompis" ströp all min lust till saker igår, och gissa vad, jag fortsätter ändå att umgås med henne! är jag en toffel eller vad???
superemme, my ass.. toffelemme är ett mer passande namn på mig... nae fyfan alltså!

nåja, lite situps nu, sen dusch, sen får ja se om ja ids ut å cykla lite, är lite rädd att ja inte ska hitta tillbaka ;) haha :D är ju int så haj på alla vägar här i luleå än :/ men någon gång måst man väl ta sig i kragen å börja hitta! måste iallafall hitta den kortaste vägen till delfinen och till stan ;p hehe! detta lär ju blil ett äventyr kalla duga! haha ;)

börjar klockan två imårn, SOFT! sen så kommer mina sista saker ifrån ikea mellan 13-22 imårn oxå :)
pappa ska köra hem mig i helgen å sätta ihop allt, min kära syster emma följer nog kanske med oxå för att kolla hur jag har det, och sen så tar hon väl bussen härifrån hem till umeå :)
hon ska klippa lugg och färgamitt hår i helgen oxå föresten :) fan vad kul! :D hoppas verkligen att luggen håller sig där den ska nu, jag kommer bli knäpp annars, för jag älskar å ha lugg! håret kommer nog bli lite rödbruntaktigt :)
lägger in en gammal bild på mig när jag hade lugg senast, fast här var ajg ju blond oxå, häjn va väl sommarlovet mellan 8 och 9, dagen innan jag åkte till zakynthos å träffade eric,  HAHAHAHAHAHAHAHAA! nåja, har ingen annan bild med lugg på mig så ni får helt enkelt nöja er med denna :)


men fan, nu måste ja börja göra nå av dagen, kan ju inte sitta här hela dagen ;p
kommer garanterat sluta med att jag ligger på soffan å glor film å har dåligt samvete för att vädret är så fint! haha :D
nej, FAN! HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Film är så mysigt :)

2008-09-01 @ 14:36:24
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0