huja!

idag är det en jobbig dag! haha, mår inget vidare.. blev ost och kex hos natta igår, samt singstar och guitarr hero :) skojjskojj!:D pappa körde mig till luleå idag å satte ihop min tvbänk och soffa, samt hängde upp min spegel! nu börjar det äntligen att se ut som en lägenhet här :) har satt upp en fin plansch på toadörren oxå, å ska å köpa en ram till en annan planch typ imårn tror ja ;p nästa månad om jag har råd ska jag nog köpa ett playstation med guitarhero, så man har nå å göra om dagarna!! haha :D nej, om man skulle smälla i sig en jävla chokladkaka då! ids fan int göra nå mat idag...! haha :D ikväll så ska jag skicka något som kommer antingen göra mitt liv komplett eller så krossas jag... får se vad som händer.. men du vet, jag skiter i allt folk säger, i mina ögon är du ändå perfekt..! nej, måste fan sova lite nu eller nå! BLÄ! haha :D heys ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0