idag

vaknade av att någon granne spelade dunkadunka musik vid kvart över nio, vid tiotiden klev ajg upp, åt frukost, badade bubbelbad och läste i en tidning, sen cyklade jag till stan och köpteen ny tröja ifrån carlings, hittade några tröjor på gina, men får se om jag köper dom... mega rea där så man kanska ska ta och passa på!!
sen satt jag vid skellefteå älven i några timmar i solen och nu sitter jag och ser på en film i soffan med chavelle :)
vi får se vad som händer ikväll, om jag far ut och går, cyklar eller springer :) känns som att jag skulle kunna fara och köpa lite glass :) NAMNAM :D
känns dåligt att sitta inne när det är så fint väder, men jag har fått min soldos för idag :) haha!

It's been raining for three days
And the waters are now high
I can't find no crossing
I'm afraid I'll drown tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0