limp bizkit - behind blue eyes

håjahåja, nu är det VERKLIGEN inte länge kvar alltså!! nu flyttar jag snart, hujja vad det känns bra!
måndag kommer bli en väldigt hektisk dag :) först ska ja gå i skolan, sen kommer pappa och då ska vi hämta nycklarna hos lisas syster sandra, sen ska vi hämta upp min nya mp34 som jag INTE ska ha sönder genom att ha den i jackfickan under en hockeymatch.... och sen ska vi på dollarstore och köpa en massa köksgrejs å städgrejs å typ sånt, och om lisa får jobbet i malmö och börjar på en gång så kommer jag även att börja packa upp i min lilla lägenhet! haha ;D och då kommer jag nog att flytta in helt då på måndag! annars om hon inte får jobbet så börjar jag flytta nästa måndag istället! :) TJOLAHOPP SÅ BRA ;D


And no one knows
What it's like to be hated
To be fated to telling only lies

But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free

No one knows what its like
To feel these feelings
Like i do, and i blame you!
No one bites back as hard
On their anger
None of my pain and woe
Can show through


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0