nerver nerver nerver...

det finns så många "tänk om" som man tänker varje dag!
och jag har som kommit på att jag aldrig vill ha det jag kan få,
men att jag måste ha det som är omöjligt att få.. hur logiskt är det?

men det ligger i att när jag hittar något som jag vill ha, och kan få, så börjar jag tänka, tänk om jag kan få något bättre? tänk om det blir helt fel? tänk om...
och när jag sen inte kan få det längre så tänker jag mer, varför gjorde jag så? varför gjorde jag si? är det logiskt eller? nej.... jag är nog en väldigt ologisk människa som alltid kommer att tveka om allting! allt allt allt..!
jag kan för fasen inte ens bestämma mig om jag ska köpa en fiskjävel å ha i lägenheten, om jag nu får den så att säga..!
och därav rubriken, jag är så himla nervös över att jag inte kommer att få den..! får jag den inte så vet ajg itne avd jag tar mig till alltså! och det värsta äratt det finns ingenting jag kan göra, allt är i lisas och lulebos händer och makt nu...!
gaaaaaaaaaaaah! kunde de inte bara ha gällt att jag skulle kunnat stava mitt namn på ett papper och sen vare klart? men nej, tjorva å korva ska det göra heeeeeeeela tiden!

jag vill ha en hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0