nu är de inte länge kvar ju!

nej helvite heller!
ewe flyttar på söndag,
elina flyttar på måndag
och jag flyttar nästa måndag!
nu är det fasen inte länge kvar tills man har eget place å inreda! haha ;D fan vad skoj det ska bli :D
och sen så ska jag få en tv av min världsbästaste pappa ;D TAAAAAAAAAAACK :D
sen blir de kanske å åka med emma nordh i september på ikea om hon får en lucka i jobbet :)
tjohej :D nu sitter man mest och väntar på vad som ska gå fel, för det är inte ofta som saker flyter på såhär bra för mig!

annars så sitter jag bara å döslöar, i skellefteå, i soffan, med chavelle, fast just nu har hon övergett mig å ligger i sovrummet, men hon surar för att jag tvingar henne å ha på sig selen! haha ;D gulligullan ;D
funderar på att dra ut på stan imårn om vädret håller i sig, har ingen vidare lust idag, å då tänkte ja gå på bikbok å köpa nå svinhäftiga leggings! svarta med grå stjärnor på, dom skulle passa fetbra till min jeanskjol å stövlar ;D
funderar på att köpa ett linne som är i samma som legginsarna, men ja vet inte, funderar på en trashig jeanskjol som jag såg oxå.... fårse fårse ;D hehe :D

nåväl, känner mig som en fet skunk idag!! måste VERKLIGEN ta itu med min träning, såhär kan ja ju inte hålla på vafan! USCH! men, träning får bli en annan dag, för idag ska jag bara ligga å dö på soffan :)

föresten, är det någon som är sugen på att följa med till bulgarien/sunny beach till sommaren??

ha de bra alla :)


Kommentarer
Postat av: jenny

så söööt kisse :)

2008-08-17 @ 01:19:11
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0