säg upp bekantskapen med mig, ALLA


det är ju det jag säger, Lisas dåliga nyheter om sin mamma var verkligen dåliga, och varför skulle hon få det just nu när jag såg ljuset i den evighetslånga mörka tunneln? JO, det ska jag berätta, för att vi började bli kompisar..
så därför så skulle jag dra med mig henne ner i fallet, så, innan jag skadar någon annan, säg upp bekantskapen med mig, föralltid, jag klarar inte av att ha all smärta som jag ger alla på mina axlar.

hellre ensam och olycklig än omringad av vänner och en painmaker till omgivningen.
jag drar bara olycka med mig, över allt och alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du ta på dig en sån sak? att du ska på något sätt bringa olycka över andra människor, det var det dummaste! saker händer, vissa saker kan vi styra andra inte....att folk blir sjuka är inte en sådan sak... är m an elak mot andra människor så så förlorar man dem, det är skrivet men att bara finnas där och vilja vara någons vän är det finaste man kan göra... ta upp kontakten med dina gamla vänner som du hade så kul med förut, det krävs två för ett förhållande så man måste bjuda till och intye bara sitta och vänta på att någon ska ringa...lyft luren och ring någon! lycka till kram

2008-08-06 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0