Tack!

tack så jätte mycket för den nya fina bloggen Ewepewe ;D (http://evelineenmark.blogg.se/)

idag så har jag inte haft allt för mycket för mig, vaknade av ett esemess från erika vid halv elva, drog mig till elva typ, sen duschade jag och cyklade iväg till stan :) är ju en massa massa rea nu å så, men jag hittar aldrig nå på rean... :(
men jag köpte ett par as snygga leggings på bikbok! dom är svarta med gråa stjärnor på :)
sen köpte jag en svinsnygg t-shirt som är röd med ett slipstryck på, den köpte jag på H&M :)
sen blev det ju såklart en t-shirt ifrån Carlings ;) lite svår att förklara, men den är typ mörklila med massa tryck på :)
sen vet jag inte, kommer inte ihåg om det blev något mera, men jag har för mig att jag fick tag på nå mera! haha ;D

allt som allt brände jag 700 spänn, hehe! men nu ska jag frysa pengarna, om jag ska ta ut nå mera pengar så är det för att köpa juice, annars ska jag fan inte röra dom de minsta! beställde ifrån mixed minds igår för typ 800spänn oxå...
känns som att pengarna flyger iväg överallt! jag måste ju faktiskt spara och hitta en tavla som jag ska hänga över soffan i lägenheten.... och den måst va stor! å sen ska ja köpa en elvisklocka på miqe å dom är ju int så billiga där helelr precis!

nåväl, snart får jag veta om jag flyttar på måndag eller om jag flyttar nästa måndag...

å på lördag ska pappa få leka frisör, han måst ta ut mina hårförlängningar....!

de var väl allt jag hade å säga för idag.!

dagens låt är Kate Perry - I Kissed A Girl
den svänger ;D TJOHO :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

neej, jag vill ju se dig med löshåret! han får inte ta ut dom :(

2008-08-21 @ 19:25:02
Postat av: emme

haha, men de får du int ;p för dom ska bort! :P är så jäkla jobbigt å kamma hela tiden...

2008-08-22 @ 13:58:31
URL: http://superemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0