tralalalaaaa

idag finns de int mycke som jag kan skriva hära, för det har int hänt nå idag...
jag vaknade typ, cyklade till stan och böt en grej jag köpte igår,
cyklade hem och tryckte ner ett p-piller i kattens hals, åt frukost...
och nu sitter jag å ser på MTV i årets slöakläder.! haha :D
just nu, rihanna - disturbia, en låt som jag verkligen rekomenderar! den är asbra!
annars idag händer det inget speciellt alls, tråkigt att erika int har ztv, hade vart skoj å se vad dom spelar :)
börjar bli lite smått less MTV's musik nu, dom spelar ju samma hela tiden typ, å jag är lite less min egen musik oxå, är det någon som har något förslag på något bra band? helst ska det vara ett band som inte så många har hört talas om, eftersom jag redan har hört det mesta av dom artister som har haft sitt genombrott ;)
nae, nu blev det petter - repa skivan, å den är int så himla bra, så jag tror jag skippar tv'n ett tag å lyssnar igenom mina elvis låtar, har ju alla så ;) hehe :D


jag ÄLSKAR verkligen den här videon, tyvärr så suger ljudet som fan... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0