gudars vilken dröm alltså!!

omg alltså, skittjorvig dröm omn att jag blev jagad i ett spökhus typ å sen så räddade iaf *** mig ifrån mördaren å vi pratade hela natten å satt i en busskur å pussades, å gudars så underbart det var, vi blev tillsammans å va verkligen the perfect match, å vi satt på bussen å ja såg alla avundsjuka blickar å sen kommer den där sista mördaren sominte lyckades mörda mig å mördar ***... :'(
å så va de me de underbara drömmen.. slutade med att min nya drömkille vart mördard.. fyfan..

men gode kul är de å va i skeå å typ se massa film å rida royal :)
blir umeå på fredag å sen åka hem på söndag till älvsbyn, ska ju till knäläkarn på måndag så..

nåja, back to the movies :) å drömma lite om *** <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0