håjahåja ;p

va ett tag sen sist nu!
kom just fram till skolan :p sitter å väntar på att skriva ett prov om ost, och för första gången har jag faktiskt pluggat ;) hehehhe :D
händer inte ofta,men i helgen hade jag faktiskt värsta pluggrycket! haha ;D
men men, först och främst så var jag å såg på älvsbyrevyn i lördags med en del av familjen! hahahhaha, MYCKET roligare denna gång än första gången jag såg den ;) å de dära klonchfesse skämtet alltså.... HAHAHA!! jag får skriva det sen när pappa har korrigera mina stavfel! haha ;D
hmm, nåja, lördagkväll så kommer jag faktiskt ionte ihåg så mycke av vad jag gjorde mer än att jag typ såg film å satt vid datorn..
söndag då, då vaknade jag, pluggade ca: 10 sidor i matten och sen skrev jag klart alla 41 frågor i LMK:n.. sen for jag till pappa å käka pizza å såg på film typ :) såg miami ink å vart så förabnnat förbannat jävla jävla sugen på att tatuera mig!!! men tydligen så är syrrans tatuerare helt väck i skallen så han tatuerar inte dom under 18 även om dom har med sig sin målsman... så den planen barkade totalt! :( men jag ska iaf köpa miami ink säsongsboxarna senare! hehe, drömde värsta drömmen inatt oxå om ami james ;) hehehhee......
nåjanåja, sen for jag hem ifrån fader å pluggade som fan på dethär ostprovet vi har nu om några minuter, å jag tror de sitter gode bra :) hihihiii! :D

hockey imårn, första gångn på hundra tuuuusetals år..! haha, känns det iaf som!
hoppas fan att laget inser hur jävla viktigt det är att vinna nu, 2-5 slutade förra matchen till luleås nackdel..
så nu måste vi vända så vi vinner imårn med 5-2..! annars är det byebye slutspel och hejhej kvalserien!
typ..

nåja, nu ska jag läsa igenom osten en sista gång om jag ids..

2 veckor och 2 dagar sen Emil dog idag... hade tänkt skriva lite om det i lördags men då bugga datorn... "/
nåja, begravning på Fredag, kommer inte bli en bra dag... fyfan... "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0