kurator?

fyfan.. allting blev så jävla jobbigt nu.
det var ju itne meningen att han skulle dö, ingen som är 21 ska dö.
allting har blivit alldeles för jobbigt nu, bägaren har inte abra runnit över, den har välts omkull.
alla blir så konstiga.. och herregud..
vad tänkte han när det började rasa?
dog han på en gång, eller fick han lida?
hur såg han ut när dom hittade honom?
det är så många frågor jag måste få svar på,
men aldrig kommer kunna få..
orkade inte med skolan idag, orkade inte med stallet..
så ja ska nog abra till skolan imårn för att prata med kuratorn.
kommer bli stört jobbigt, jag öppnar aldrig upp mig för någon, men nu, ja, de känns inte som att jag har något val..
jag kan itne gå omkring å må såhär, klandra mig själv för avd som hände..
jag har så jävla dåligt samvete över att jag inte lärde känna honom bättre..
fast mamma har rätt, jag ska nog focusera på dom bra sakerna, att jag har bra kontakt emd jonas å stina.
men iaf.. FAN EMIL! varför hann du inte ut i tid?! VARFÖR?!?!?!
Jag älskar dig min kära, kära kusin.. och jag fattar inte varför vi inte lärda känna avrandra bättre.
jag orkar inte, fan fan fan fan faaan! de va ju inte såhär det skulle bli i livet.!
om någon mer dör nu så orkar jag fan inte!!

Emil, jag ber dig, ifrån djupet av mitt hjärta, kom tillbaka. säg att allt detta bara är en hemsk jävla mardröm!
Jag har aldrig gråtit såhär mycket under hela min livstid..

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0