w00t ?

Orden målar upp en bild, ni spekulerar
Ja skapar en saga som ja vet att ni ser
Vekligheten vet va som händer va som sker
Sanningens krafter som bygger på fakta
Glädje, sorger och ondska, så akta
I denna värld, som skapas misär
På denna värld så finner man besvär
Det finns inge återvändo i detta liv
Ja saknar min kärlek och ja tar mina kliv
Ja snackar om mitt liv och ja sprider mina känslor
Vad ja än har gjort dig så är vi bara människor
Ja tittar framåt, ja tappar kontroll
Ja känner min saknad som ligger på noll
Hela mitt liv, känns som en parad
Ondskan och smärtan ställer sej på rad

Jag är less på att drömma, beredd på att glömma.
Ingen av er förstår, så get off my case.
Ni bryr er ändå inte, ni vill bara veta så ni kan sprida ut allt och använda det emot mig.
Ikväll kom det som jag visste skulle komma.
Hur orkar du ens? Jag orkar då inte längre, SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0