2 Dagar

And I'd give up forever to touch you
'cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that i'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is this air
'cause sooner or later it's over
I just don't want to miss this when i'm alive



två dagar kvar nu för mig i paradiset...
stod och grina som en liten unge i typ en halvtimme hos scooter efter att jag ridit honom idag...
jag har redan tappat lusten till det mesta...
jag vill inte stiga upp - för då närmar sig slutet på dagen
jag vill inte gå och lägga mig - för då är det en dag mindre kvar
jag vill inte rida - för då är det en gång mindre kvar
jag vill inte mocka - för då är det en box mindre kvar
jag vill inte släppa ut eller ta in från hagen - för då är det en häst mindre att ta in/släppa ut
jag vill inte äta - för då är det en måltid mindre kvar
osv osv osv....

imorgon kommer hovslagaren och ska sko könig... hoppas att han uppför sig bara så han inte får en söm i hoven han med! haha, stackars mercan!
sen så idag blev det att träna byten och cantercanter med scooter och sen hoppade jag ca 40-50cm med rootn och tränade på stopp och lite galoppombyten :) min underbara rootntootn.....
efteråt så duscha jag könig, benz och rootn... alltid lika kul å duscha könig! haha ;D han är för rar :)
åååååååååååh!!!!! HELIGA GUD I HIMLEN vad jag kommer missa alla charmtroll här på gården, jag kommer sakna alla hästar, katter, hundar, kattungar, fåglar, kaniner, harar och rävar, jag kommer garanterat sakna bremsarna också!
jag kommer sakna allt, allt, allt, allt, ALLT!

det värsta med att åka härifrån efter sex underbara veckor är att inte veta när jag kommer att komma tillbaka nästa gång...
nu har jag ju liksom ingen motivation, ingen nedräkning! och visst, jag skulle säkert få komma och jobba här nästa sommar, men då åker jag ju till USA/Oklahoma/Pauls Valley och jobbar HELA sommarlovet (om jag nu lika så åker är det ju lika bra att vara där så länge som möjligt)!  jag har snart fått ihop nog mycket till själva resan, så det jag måste spara ihop nu är fickpengar! ska försöka få ihop 1000 dollar iallafall, och just nu är det lika mycket som 6000 svenska!
själva resan har jag fått ihop genom mina sommarjobb här i sommar, jag fick 7000 här i grästorp, och av dom har jag kvar ca 4000, och sen när jag kommer hem så jobbar jag ju ihop ca 5000, och resan kostar inte så mycket mer än så tur och retur :) så det är ju bra det iallafall :)

nåja, 24 nya DVD filmer har jag köpt medans jag varit här, så då har jag ju alltig någonting att göra på tåget till Älvsbyn!

vad mer... jo just det! haha, igår så hoppade jag upp på Anna Brobergs b-ponny och det gick hur fint som helst, tills jag skulle galoppera den! haha! den jävel kasta av mig helt utan förvarning, och det var ingen liten tiffany, utan det fanns absolut INGENTING att hålla fast i, en nätt liten ponny utan man och sadeln hade glidit fram lite också! så jag var chans lös! pang sa det och sen låg jag där i marken med blodet rinnande från armbågen och en jäkla massa skrapsår på höften, men kul var det! jag minns inte ens vem/när/var jag ramlade av senast! men snacka om att det var liten ponny, mycket vilja! fina blåsor fick jag från tyglarna också, smarta jag som rider utan vantar! haha..!
Anna var ju så rar och tog bilder när jag red, haha! kan ju inte precis säga att hon ska satsa som fotograf, missa en mule där, ett ansikte här osv osv! hehe!

nej! om man skulle ta och gå och se en jackass film :) köpte både ettan och tvåan, haha, dom ÄR så himla roliga dom där killarna alltså! haha ;D och att jhonny knoxwille, dave england och bam margera är snygga som bara den är ju inte precis minus i tabellen :)

suck, jag måste försöka ta mig till luleå föra luleåkalaset och köpa lite grejer...
bl a ny tungpiercing, navelpiercing, leggings, puvler som man har i håret och typ så!

lägger upp en bild på könig innan jag drar! ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0