Emil.... <3

suck, jag och pappa åkte till luleå idag och hämtade ett frysskåp somvi sen lämnade av hos lisa. på vägen hem drog vi förbi lars och ann-louise, och då visade ann-louise mig en massa bilder, kort och pärmar som hon klippt ihop och lagt in i emils rum. så jag satt där i hans säng i typ en halvtimme och bara kollade och läste, höll på att gräta flera gånger, men jag lovade mig själv att hålla tillbaka tårarna... men det kändes så FRUKTANSVÄRT konstigt att sitta i hans rum, på hans säng, kolla på hans tavlor på elvis och storstäder, hans elvisklocka, alla bilder på honom överallt..
och ann-louise hade gjort så himla vackert... nej, nu kommer tårarna igen! nu måste jag sluta skriva...



du finns alltid, alltid , ALLTID kvar i våra hjärtan och minnen...
takida - curly sue
tears in heaven - eric clapton

dessa två låtar kommer jag alltid tänka på dig när jag hör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0