ett år är ett år för länge!

jag vill till usa nu nu nu nu nu nu!
och folk som skriver saker anonymt i min blogg kan ju sluta upp med det, stå för vad ni tycker istället eller var tyst!
om ni vill läsa om malins resa i oklahoma så går ni in på resedagboken.se och söker på alias: anderssonmalin där skriver hon om vad hon får göra, hur resan gick osv!

annars så händer itne så mycket, jag drömmer mardrömmar om att åka hem, rider 2-4 (5 om jag vill) hästar per dag och mockar 7 boxar å fodrar å fixar hagar å kör fyrhjuling, fyller vatten, å tyå så :) är ute å springer lite ibland om jag får tid över på kvällarna, alltså inte allt för ofta! haha :D

har köpt 11 nya filmer å har inte ens varit på ginza än ;) vi skulle ha åkt i lördags men då har dom slutat å ha lördagsöppet, så vi ska åka någon dag till veckan, vi vet bara inte riktigt när än, för hovslagarn kommer imårn å på tisdag å sen så kommer en spekulant på cheeta's på tisdag oxå, sen på torsdag åker liza till skåne med scooter, hon ska tävla i EM med honom där å sen får vi se om jag kanske åker med ulf och sara å kollar när hon tävlar på söndagen :) skulle vara kul, men vi måste kolla så att någon kan släppa ut könig å scooter iallafall å mocka åt dom på söndagen å så i såfall ;P

ingen lägenhet har jag fått tag i än heller, så det suger mer än bara lite fett! känns jobbigt att åka tillbaka till älvsbyn med vetskapen om att jag kanske måste pendla å äckel till hösten... jag vill ju satsa på skolan, men jag orkar ju inte det om jag måste pendla för då sover jag ju bara hela tiden.... skit!

nåja, om jag kanske skulle ta å dra mig vidare till stallet, har två hästar idag bara, men ändå :) rootn tootn catalyst futurity winner
slänger in en bild på rootn när han blev furutity winner, i sadeln sitter fredrik thomsson ;p

Kommentarer
Postat av: who can it be???

jag står 110% för det jag skrev. om man läser ordentligt så borde du se vem som skrivit... ha d bra så ses vi kram

2008-07-07 @ 22:03:46
Postat av: emma

hej jag heter emma och är emelies syster men hon verkar inte fatta vem det är som skriver inlägg under namnet "syster" så jag ändrar snabbt till mitt namn emma så slipper hon bli så dryg.

kram min syster från din syster emma

2008-07-12 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0