idag...

idag är det en endaste liten underbar vecka kvar tills jag åker tillbaka till älvsbyn och kassajobbet på fluxen..
hitta mig en fara-ut-och-springa kompis igår :) härligt, då kan vi pusha på varandra att fara ut när den ena inte ids, right natta?
idag så åkte jag och petra till ginza, blev en heeel deeeel filmer! köpte bl a OTH säs2, jackass1&2, xxx, maid in manhattan, bring it on m fl, slutsumma blev typ 1300 någonting :)
måste bara påpeka att american gangster är en sjukt bra film :)
annars så red jag rootin idag, jag börjar verkligen på kläm på stoppen nu alltså! så resten av tiden jag är här så ska jag förbättra mina spin (farten) och mina stop (längden) och även jobba som en gris med ställningar på en hand :)
haha, detta låter nog väldigt konstigt för er som ej är häst/westernintresserade! haha ;D
msn funkar inte, det var lite synd, jag hade velat kolla min mail.

jag har stallet själv nu oxå, vet inte om jag skrivit det tidigare, men så är det.
är inte så mycket att göra, könig står ute med noche dygnet runtför att han ska betäcka henne, sen är även missin och catitzy ute dygnet runt tillsammans med cheeta's last.
så det är bara benz (hosta), nova (skadad) och rootin (fång) som är inne :) tre boxar mockar jag ju på mindre än 40 minuter ;)
sen är det bara benz och rootin som ska ridas (eftersom nova är skadad) och cheeta's som ska longeras lite då och då och även sadeltränas lite :)
annars händer det inte så mycket här, femte regndagen idag på alla dagar som jag varit här, så man kan lungt säga att jag har fått en fin liten bondebränna! haha ;D
nu snart kommer en kycklingsallad med mitt namn på, så jag får nog ta och avancera!

kan även påpeka att jag inte ätit en endaste godis, chips, popcorn osv på hela tiden jag varit här (undantag någon bulle då och då) samt att jag inte rört en endaste läskburk osv (undantag lite saft då och då) så jag känner mig gode nöjd med mig själv :) som om man lägger till att jag ridit MINST en häst varje dag och MAX fyra så känns ju det ännu bättre :)

men som sagt, kyckligen ropar på mig, eller var det kanske människorna down stairs? ;)

slänger in en bild på min älsklingspojke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0