jag sticker ut! UT OCH FISKAR ;D

ja jävlars å ;D
pappa drog upp alla abborrar utom typ fyra (av typ 15) jag drog upp en abborre och alla mörtar i hela sjön! ;D haha :D
åååh, gud vad det är kul att fiska :) speciellt när man har så fin utsikt som i arvidsträsk :)


fick one tree hill säsong tre och fyra med posten idag oxå, så nu blir det att nöta i helgen :)
jag ÄLSKAR ONE TREE HILL!! så jääävla bra :D


just nu sitter jag i sängen och käkar häagen-dasz, kom just hem från arvidsträsk å så, lyssnar på lite jimmy eat world och death cab for cutie ;p
:)

blir att kolla på lägenhet på lördag klockan 15, edeforsgatan på örnäset :)
UNDERBART :D

nu ska jag äta glass och se en skiva med one tree hill :)

ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0