kunde inte komma på någon rubrik eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva!

tralalalaaa!
sitter och lyssnar på min och ewes psyklåt, haha! "im your biggest fan" tralalalaa!
är så fett överenergisk och rastlös!
ställde mobilen på klockan tio, steg upp då och typ plockade ner tvätt, sen städade jag mitt rum lite, satt vid datorn och frågade ut malin om usa, sen så åt jag lite lite frukost efter att jag snackat med corre på telefon...
hade så fett lite att göra att jag skrev och frågade mamma om hon behövde nå hjälp med något, så hon bad mig starta en tvätt, så då gjorde jag det. sen kom jag på att vi hade slut balsam så jag cyklade upp på ica och hämtade litet, tog typ en kvart... sen satt jag och sociala med pallan ett tag,och nu funderar jag på att se en skiva med one tree hill..!
men jag måste seriöst komma på något att göra! funderar på att fara ut och springa på åsen sen ikväll, ska nog med natta på byn och kanske äta en frukt eller en glass...

men nog vet jag att det är kul när man hittar ett par gamla jeans som man aldrig använt på flera år för att dom varit alldeles för tajta och nu när man prövar dem som säger det bara smack så sitter dom perfekt! och dom är till och med lite för stora! ;D det känns uuuuuuuuunderbart! :D

första jobbar dagen imårn nu på fluxen, finns inte så mycket mer att tillägga..

på torsdag så kommer jag och pappa följa med hasse och amanda och ska fiska i arvidsträsk! det kommer bli fett kul!
sen blir det luleå på lrödag, med eller utan sällskap fan! :D åker nog in med tio bussen då å så :)
blir att köpa svartra knytleggins, volympulver till håret, en kortare stav till tungan och kanske en ny tröja om jag hittar en som passar bra :)
sen är det till å spara nu, USA till sommaren för fan ;D kommer bli så äckligt jäkla schysst! ;D

men men, ska se lite one tree hill nu innan billy upptäcker att jag är på internet..... suuuuuuuuuuck...
inge gräl än så länge, men dom kommer, tids nog...

ciaooo


Kommentarer
Postat av: natta

vi kanske måste åka ner till sthlm till premiären å kolla!! :D

2008-07-20 @ 22:19:25
Postat av: emme

måste? vi snackar hockey nu va? ;p jag vet ett bra vandrarhem! :D

2008-07-20 @ 23:54:17
Postat av: natta

japp vi snackar hockey ;P hade ju vaarit kul å åka bara vi 2 :p

2008-07-21 @ 07:48:28
Postat av: emmee

jo det hade det ju varit :)

2008-07-21 @ 15:50:49
Postat av: Ewe

Ser att ni snackar om premiären, ska nog också ner, ska tjata på syrran lite till! ;> Så, isf syns vi om ni nu inte vill ha med mej så vi kan fara alla 3 ;>

2008-07-21 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0